هولدینگ-تجارت-رادوین
ما را دنبال کنید

صنعت ایران در دستان توانمند هلدینگ تجارت رادوین

اشتراک گذاری این پست:

مقدمه

در سال1760 تا 1840 در دنیا تحولاتی در صنعت رخ داد که این تحولات باعث حذف انسان و جایگزین شدن ماشین آلات شد. چراغ این انقلاب صنعتی ابتدا از انگلستان روشن شد. این کشور از سال‌ها‌ قبل بعد از تحول سیاسی، به دنبال رشد و پیشرفت در صنعت خود بود، پس از انگلستان، اروپا و آمریکا نیز در صنعت خود تحولاتی را ایجاد کرده که همین تحولات باعث پیشرفت روز افزون آنها گردید. طبق باور برخی از افراد دو انقلاب صنعتی در دنیا یکی در قرن هجدهم و دیگری در قرن نوزدهم رخ داده است.در ایران نیز پس از انقلاب صنعتی پیشرفت‌های زیادی در صنعت ابزار و ماشین آلات صنعتی رخ داد که منجر به کمرنگ‌تر شدن نیروی انسانی شد. این ابزار و ماشین آلات صنعتی باعث افزایش سرعت تولید و حتی دقت در تولید شدند. یکی از بهترین مجموعه‌هایی که در این زمینه‌ی فعالیت می‌کند، هلدینگ پایا صنعت تجارت رادوین می‌باشد.

این شرکت در زمینه‌های واردات و تولید بهترین و جدیدترین قطعات، محصولات و ابزار آلات صنعتی پیشگام می‌باشد. این شرکت دارای سه زیر مجموعه بزرگ به نام‌های رادوکو، راد دیزل، و راد پایپ می‌باشد. هدف اصلی این مجموعه بزرگ کمک به بهبود صنعت کشور عزیزمان ایران و جلب رضایت مشتریانش است. این مجموعه بزرگ به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان خود بوده و این امر یکی از  برجسته‌ترین ویژگی های این سه شرکت بزرگ می‌باشد.

تامین تجهیزات صنعتی از شرکت‌های معتبر

پایا صنعت تجارت رادوین با بهترین و متخصص‌ترین نیروی کاری و بهترین تجهیزات دست به تامین محصولات و لوازم صنعتی زده است. از جمله این محصولات میتوان به پایپینگ، انواع ژنراتور، پمپ‌های آب، گیربکس‌های صنعتی، تجهیزات کشاورزی و غیره اشاره کرد. در ایران محصولات را می‌توان از سه شرکت زیر مجموعه ینی رادوکو، راد دیزل و راد پایپ تهیه کرد. پایا صنعت می‌تواند کلیه نیاز‌های صنعتی شرکت‌های مختلف را برطرف سازد.

رادوکو که یکی از زیر مجموعه‌های هلدینگ بزرگ پایا صنعت تجارت رادوین می‌باشد، محصولاتی از قبیل شیر پروانه ای، ژنراتور استمفورد پاور، شیر پروانه ای اورتون و بسیاری محصول مرغوب دیگر را تولید می‌کند. در ادامه توضیحاتی در مورد محصولاتی از این شرکت فوق العاده، توضیحاتی خواهیم داد.

شرکت‌های زیرمجموعه پایا صنعت در زمینه‌ی تولید انواع قطعات صنعتی فعالیت دارند.

 

مزایای استفاده از ژنراتور استمفورد

 ما برای انجام کار‌های روزانه خود نیز به برق نیاز ضروری داریم. حال اگر بخواهیم با دیدی گسترده‌تر به موضوع بنگریم یک کارخانه صنعتی که در روز هزاران تولید انجام می‌دهد قطعا، قطعی برق می‌تواند ضرر هنگفت و جبران ناپذیزی به آن کارخانه بزند. اینجاست که ژنراتور اسمفورد به کمک آن کارخانه می‌آید. این ژنراتور در چند ثانیه برق مورد نیاز را تامین می‌کند و تا زمان بازگشت برق کمامان کار می‌کند.

این ژنراتور اولین بار در انگلستان تولید و مورد استفاده قرار گرفت، استفاده از این ژنراتور برای تمامی کارخانه‌ها به طور جدی توصیه می‌شود. به دلیل پیشرفت تکنولوژی و نیاز روزافزون کارخانه‌ها و تولیداتشان به برق، استفاده از این محصول یک نقطه قوت برای یک کارخانه محسوب می‌شود. تصور کنید کارخانه‌ای را که در اثر قطعی برق با ضرر هنگفت مالی روبرو می‌شود، در صورت استفاده از تجهیزاتی این‌چنینی دیگر نگران ایجاد ضررهای مالی نخواهد بود. قطعی برق تا حد زیادی موجب اختلال در عملکرد می‌شود و گاهی موجب توقف تولید می‌گردد. بنابراین برای اینکه چرخ تولید یک کارخانه همراه بچرخد باید به چنین مواردی نیز توجه شود. پایا صنعت تجارت رادوین با در نظر گرفتن چنین مواردی اقدام به تامین دستگاه‌های مورد نیاز صنعتی کرده‌است.

ژنوراتور استمفورد برای مراکز صنعتی یک نیاز اساسی است!       پایا صنعت تجارت رادوین

 

ویژگی ها و محاسن هلدینگ پایا صنعت تجارت رادوین

تولید و ارائه انواع محصولاتی مانند پایپینگ، ژنراتور، تجهیزات کشاورزی، ابزارهای دقیق، پمپ، الکتروموتورهای صنعتی و گیربکس‌ها که از محصولات اصلی این شرکت هستند با بهترین کیفیت انجام می‌شود. در واقع این یکی از مزایا و محاسنی است که این برند را از دیگر برندها برتر می‌کند. پایا صنعت تجارت رادوین به عنوان سهامی خاص فعالیت خود را آغاز و این فعالیت همواره در بخش خصوصی در زمینه‌ی واردات و صادرات انواع قطعات صنعتی ادامه داشته است. کیفیت محصولات و ارائه یک محصول با ضمانت و با گارانتی، از اصول اولیه ارائه محصولات این مجموعه بوده است.

تولیدات این مجموعه شامل انواع برندهای خارجی و داخلی با کیفیت است. شرکت داروین یکی از پیشروترین شرکت‌ها در مورد بخش‌هایی مانند ژنراتور، تجهیزات کشاورزی و … می‌باشد. از دیگر مزایای این مجموعه بزرگ، استفاده از متدها و شیوه‌های روز دنیا در تامین کالاها و تولیدات است. این امر موجب جلب رضایت مشتریان شده است. در واقع تمامی سعی و تلاش مجموعه برداشتن گامی در جهت رشد، پیشرفت و توسعه صنعت در کشور عزیزمان است. این شرکت به عنوان یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه‌ی تامین انواع تجهیزات و قطعات صنعتی توانسته تا حد زیادی در مسیر پیشرفت قدم بردارد.

کیفیت و استفاده از روش‌های نوین و به‎‌روز برای تهیه تجهیزات صنعتی         پایا صنعت تجارت رادوین

 

معرفی محصولات پایا صنعت رادوین

همانطور که گفته شد، تمامی محصولات این شرکت از برندهای معتبر داخلی و خارجی تامین می‌شوند. به عنوان مثال این شرکت به عنوان نماینده انحصاری محصولات اورتون فعالیت دارد. انواع محصولاتی مانند شیر پروانه‌ای، دیزل ژنراتور، موتورهای برق کوپ، انواع فلنج جوشی، مدل‌های مختلف شیر پروانه‌ای، ژنوراتور استمفورد پاور و  …توسط این شرکت تامین می‌شوند. پایا صنعت تجارت نوین رادوین کار خود را با تامین قطعات صنعتی و واردات انواع تجهیزات مورد نیاز صنعتی در داخل شروع کرد. این شرکت با به کار بردن انواع سیستم‌های نوین و به کارگیری نیروی انسانی متخصص توانسته محصولات با کیفیتی را به مشتریان ارائه دهد.

این شرکت همواره سعی در بالا بردن و ارتقاء کیفیت محصولات خود داشته است و با ارائه یک بازار با قیمت‌های مناسب سعی در ارتقاء خدمت به مشتریان داشته است. برای این شرکت در درجه اول رضایت مشتریان و کیفیت محصولات تولید حائز اهمیت است. برای رسیدن به این مهم، مشاوره‌های تخصصی و ارائه راهکارها برای خرید بهتر و ارزان، سرلوحه خدمات ارائه شده قرار گرفته است. امید است که با ارتقاء هر چه بیشتر محصولات بتوانیم در زمینه‌ی ارائه خدمات بهتر به مشتریان گام برداریم.

 

مقالات مرتبط :

اشتراک در خبرنامه ما

خبرنامه رادوین را دریافت کنید و از آخرین اخبار مطلع شوید

بیشتر بخوانید...

آیا می خواهید صنعت خود را در دست بگیرید؟

با ما تماس بگیرید و در ارتباط باشید