هولدینگ-تجارت-رادوین
ما را دنبال کنید

شرکت تامین کننده قطعات تجهیزات صنعتی

         شرکت رادپایپ                                                                    شرکت رادپایا

اشتراک گذاری این پست:

همزمان با صنعتی شدن تجهیزات مورد استفاده در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها، نیاز به استفاده از وسایل و ابزار صنعتی مرغوب نیز افزایش یافت به طوری که قطعات مختلف متناسب با نیازهای متعدد صنعتی طراحی و ساخته شد بنابراین در این راستا برخی از  شرکت‌ها برای تامین و وارد نمودن این قطعات مورد نظر جهت استفاده در تجهیزات صنعتی شروع به فعالیت نمودند، یکی از موفق ترین و معتبرترین آنها را می‌توان شرکت راد پایپ دانست زیرا با دارا بودن سال‌ها تجربه توانسته است مشتریان خود را همواره راضی نگه دارد به همین منظور در ادامه به محصولات ارائه شده در این شرکت و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

 

معرفی محصولات
معرفی محصولات

 

محصولات شرکت راد پایپ

شرکت تامین کننده و واردکننده قطعات تجهیزات صنعتی راد پایپ بهترین و با کیفیت ترین قطعات و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، این تجهیزات و محصولات به شرح زیر می‌باشد:

  • اتصالات لوله
    اتصالات لوله

     

    اتصالات لوله: اتصالات به کار برده شده در لوله کشی اگر کیفیت پایینی داشته باشند، ممکن است باعث ایجاد مشکلات بسیار بزرگی در کل ساختمان شود بنابراین مهم است که از کجا خرید خود را انجام می‌دهید، این شرکت انواع اتصالات لوله در جنس‌های متفاوت مانند استیل، پلیمری، فولادی، برنجی و… را عرضه می‌نماید.

                   

شیرآلات صنعتی
شیرآلات صنعتی

                                           

  • شیرآلات صنعتی: این نوع شیرآلات می‌بایست مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شود تا بتوان آنها را در خطوط پایپینگ به راحتی متصل نمود، شما می‌توانید انواع مختلف شیرآلات صنعتی را در این شرکت پیدا کرده و آنها را خریداری کنید.

انواع لوله
انواع لوله

 

  • انواع لوله: برای مشاهده انواع لوله و کاربردهای آن می‌بایست به سایت فروش این شرکت مراجعه نمایید زیرا در آنجا توضیحات لازم در خصوص هر محصول به طور کامل بیان شده است، انواع لوله‌های ارائه شده در این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند به همین خاطر می‌توانید با آسودگی خاطر از آنها استفاده نمایید.
فلنج
فلنج

 

  • فلنج: جالب است بدانید که فلج یا همان رابط میان لوله بسیار نقش اساسی و مهمی در لوله کشی ایفا می‌کند، تمامی لیست انواع فلنج و قیمت هرکدام را می‌توانید در سایت مشاهده نمایید.
پیچ و مهره
پیچ و مهره

 

  • پیچ و مهره: برای انتخاب پیچ و مهره مناسب باید به جنس لوله به کار برده شده مانند فولادی، استیل، گالوانیزه و… توجه داشته باشید و متناسب با آن جنس پیچ و مهره را انتخاب کنید تا از ایجاد خطرات احتمالی جلوگیری کنید.
گسکت
گسکت

 

  • گسکت: در تجهیزات صنعتی که نیاز به آب بندی شدن دارد، می‌بایست از گسکت جنس خوب استفاده شود تا در کارکرد دستگاه اختلال ایجاد نگردد، اگر در هنگام انتخاب این محصول دچار تردید شدید نگران نباشید زیرا می‌توانید با کارشناسان فروش شرکت مشورت نمایید.
استاپر
استاپر

 

  • استاپر: یکی دیگر از محصولات بسیار پرفروش این شرکت، استاپر است و کاربرد آن بیشتر در امور مربوط به شرکت آب و فاضلاب، پتروشیمی‌ها و… می‌باشد.

 

  •  
    عایق کاری
                                                                                 عایق کاری

     

    عایق کاری: انواع نوارهای عایق کاری برای استفاده در دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی را می‌توانید در این شرکت پیدا نموده و آن را با بهترین قیمت خریداری کنید.

ویژگی شرکت راد پایپ
                                                                    ویژگی شرکت راد پایپ

 

چرا محصولات شرکت راد پایپ؟

بعد از آشنایی مختصر به محصولات ارائه شده در شرکت راد پایپ، سوال مهم این است که این شرکت دارای چه ویژگی‌های منحصر به فردی در مقایسه با شرکت‌های دیگر می‌باشد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال بهتر است به این ویژگی‌ها بپردازیم:

  • ارائه خدمات پس از فروش: این شرکت تمامی محصولات خود را به همراه خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می‌کند بنابراین دیگر نیازی به نگرانی در خصوص خراب شدن ناگهانی محصول و یا نقص آن نیست زیرا در این صورت به راحتی به کمک خدمات پس از فروش می‌توانید محصول را تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض نمایید.
  • تیم پشتیبانی قوی: برخلاف سایر شرکت‌ها، با تیم پشتیبانی خود مشتریان را بعد از خرید نیز تنها نخواهد گذاشت و به تمامی سوال‌ها و مشکلات آنها پاسخ خواهد داد.
  • مشاوره در فروش: در هنگام خرید هر محصول اگر به اطلاعات بیشتر نیاز داشتید و یا در انتخاب مدل یا جنس دچار تردید شدید، بهتر است با مشاوران و کارشناسان فروش مشورت کنید تا آنها با دانش و تجربه خود شما را راهنمایی نمایند.
  • سابقه درخشان: این شرکت دارای چندین سال سابقه درخشان در واردات و تامین قطعات صنعتی است و در تمامی این سال‌ها توانسته است بهترین و با کیفیت ترین قطعات را به مشتریان خود عرضه نماید.

حال که با محصولات و خصوصیات شرکت راد پایپ آشنا شدید اگر قصد خرید دارید باید به سایت آن به طور اینترنتی و غیرحضوری مراجعه کرده و بعد از مشاهده محصولات و قیمت آنها، خرید خود را انجام دهید تا در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر به آدرس تعیین شده ارسال شود.

 

محصولات مرتبط :

مقالات مرتبط :

اشتراک در خبرنامه ما

خبرنامه رادوین را دریافت کنید و از آخرین اخبار مطلع شوید

بیشتر بخوانید...

آیا می خواهید صنعت خود را در دست بگیرید؟

با ما تماس بگیرید و در ارتباط باشید